Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
België
Ook bezorgen wij uw tuinmeubelen en tuinmeubel accessoires in België. Een zending naar België neemt gemiddelt 1 a 2 werkdagen langer in beslag, dan een bezorging in Nederland. In sommige gevallen is dit zelfs net zo snel. Mochten er extra transportkosten zitten aan een zending naar België, dan zullen deze in het afrekenproces weergegeven worden.
![]() |
Sind Sie ein deutscher Verbraucher oder möchten Sie eine Lieferung in Deutschland? KLICKEN SIE HIER |
Waarom soms extra verzendkosten?
Dit is eigenlijk heel simpel, omdat alles vanuit Nederland wordt verzonden. Zodra een transporteur een landgrens over gaat, rekenen ze een hoger tarief. Is dit tarief voor dit product beduidend hoger dan een zelfde zending in Nederland? Dan worden extra verzendkosten getoont in het afrekenproces.
Hoe weet ik dat ze gaan bezorgen?
Net als in Nederland wordt u vooraf geinformeerd. Dit zal gebeuren via mail, sms of telefoon. Houdt dus uw spamm mailbox, voice mail goed in de gaten. Heeft u een gemiste oproep, dan adviseren wij u om deze zo snel mogelijk terug te bellen. Heeft u geen bericht gekregen, dan wordt er niet bezorgd. Neem dus niet, op eigen innitiatief verlof. Controleer ook altijd of uw gegevens juist ingevoerd zijn bij het bestellen.
Is de uiterste bezorgdatum die op de product pagina staat verstreken met +- 1 a 2 werkdagen, neem dan contact met ons op, als u nog niks heeft gehoort. Dit kunt u het beste doen via de volgende pagina: KLIK HIER.
Bezorging is verkeerd gegaan?
Gaat er iets mis in de bezorging of heeft deze niet plaatsgevonden, terwijl dit wel was gecommuniceerd vanuit de transporteur? Neem dan eerst contact op met de desbetreffende vervoerder. U kunt dan direct navraag doen en mogelijk iets anders afspreken. Lukt u dit niet, dan is dit een service vraag. Graag uw vraag insturen via onze service pagina: KLIK HIER.
Schade bij levering:
Schade bij levering is altijd zeer vervelend. U heeft uiteraard uitgekeken naar het bestelde product en begrijpen dan ook de teleurstelling als de glasplaat kapot is of dat er een poot afgebroken is. Meld dit altijd binnen 3 dagen na ontvangst via de volgende pagina: KLIK HIER.
Schade na 3 dagen:
Ook dit kan voorkomen. Soms op de 4e dag of pas na 5 jaar? In beide gevallen kunt u bij ons terecht, als het product bij ons gekocht is. Wij zullen dan kijken naar een gepaste oplossing voor dit probleem. Via de volgende pagina kunt u uw melding doorgeven: KLIK HIER.
Wijziging doorgeven, na bestellen
Bezorg moment of adresgegevens wijzigen: KLIK HIER.
Alle soorten klantenservice vragen
Voor een totaal overzicht aan klantenservice vragen, verwijzen wij u naar onze klantenservice pagina. Daar vindt u per categorie specifieke onderwerpen en vragen die verwijzen naar een antwoord, oplossing of contact mogelijkheid met ons.
KLIK HIER naar onze klantenservicepagina