Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Beschadigd en of defect artikel
U heeft een beschadigd en of defect artikel. Dit is uiteraard zeer vervelend. Wij kunnen in enkele gevallen reserveonderdelen voor u bestellen, lakstift toesturen of het desbetreffende artikel naar een werkplaats brengen, waar ze uw product kunnen repareren. Dit is enkel en alleen mogelijk als het voldoet aan de onderstaande punten:
- 1. Het is een tuinmeubel merk wat wij verkopen.
- 2. U heeft het artikelnummer nog (ook vaak te vinden op de aankoopfactuur).
- 3. U heeft het jaar van aanschaf.
Mist u 1 van deze punten, dan is de kans groot dat wij u niet kunnen helpen.
Reden van beschadiging of defect
Er kunnen verschillende redenen zijn, welke een andere aanpak vragen. Daarom verwijs ik ook nog naar de 3 onderstaande pagina's. Klik op het gene wat voor u het meest van toepassing is:
- U wilt losse reserve onderdelen bestellen
Staat uw reden van uw aanvraag hier niet boven? Vul dan het formulier hieronder in.