Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Bezorgafspraak wijzigen
Wil jij je bezorg moment wijzigen? Dat is in veel gevallen mogelijk. Wij werken met verschillende bezorgdiensten, welke dit in sommige gevallen (gratis) toelaten. Hierbij verdelen wij onze verzendingen in pakketdiensten en in transport voor grote artikelen.
Liefst zelf contact met transporteur
Voor het doorgeven van een wijziging raden wij u aan om dit rechtstreeks bij de transportpartner te doen (als u deze weet). Direct contact tussen u en de transporteur is sneller. Hierbij kan er tussen beide partijen direct in de agenda geschoven worden, mocht een voorgestelde optie niet mogelijk zijn. Tevens is de kans op miscommunicatie kleiner.
Als u nog niet weet wie het gaat bezorgen, dan graag het contactformulier invullen op deze pagina. Tip: controleer eerst uw spambox op berichten en uw voice mail.
Uw wijziging doorgeven aan ons
Vul het contact formulier hieronder zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we zo snel mogelijk de wijziging verwerken en eventuele extra kosten voorkomen. Belangrijk: lees alsnog alle informatie op deze pagina, ook onder het formulier. Zo zijn er geen verrassingen of onduidelijkheden achteraf.
Pakketdiensten
Wanneer uw bestelling geplaatst wordt voor een pakketdienst zending (PostNL, DHL, DPD etc.) kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen. Zodra u op het klopje ‘bestellen’/’ afronden’ klikt wordt de order vaak direct doorgezet naar het magazijn van onze pakketdienst partner.
Daar wordt het verzendlabel direct gemaakt en pakket door de magazijnmedewerkers/ magazijnmachine klaargezet. In enkele gevallen, gaat dit per direct. Vul dan alsnog het formulier in op deze pagina of neem contact op met de pakketdienst.
Heb mijn pakket thuis gemist/ niet thuis bericht
Wanneer er een gemiste zending plaatsvindt, wordt er niet altijd meer een 2e lever moment ingepland door de pakketdiensten. Het artikel wordt dan afgegeven bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Dit wordt tevens vermeld op de track&trace code welke per mail wordt verzonden. Ligt het daar te lang, dan komt het terug bij ons of het magazijn. Mochten er eventuele extra kosten hierdoor ontstaan, zullen die voor uw rekening zijn, onze excuses daarvoor.
Transport voor grotere artikelen.
Wanneer u liever op een andere dag de artikelen wilt ontvangen welke door bijvoorbeeld VOS, TSN, Hoekstra, Transmission worden geleverd, kunt u het beste direct contact opnemen met onze externe transport partner. Direct contact tussen u en de transporteur is sneller. Hierbij kan er tussen beide partijen direct in de agenda geschoven worden, mocht een voorgestelde optie niet mogelijk zijn. Tevens is de kans op miscommunicatie kleiner. Controleer daarbij ook uw spamm mailbox en voice mail.
Ik weet niet wie mijn pakket gaat bezorgen?
Vul het contact formulier in op deze pagina. Wij zorgen dat de juiste transporteur op de hoogte wordt gebracht, waarna wij u berichten.
Geef bij voorbaat minimaal 2 dagen door, bijvoorbeeld maandag of woensdag. De planning zal dan kijken wat de mogelijkheden zijn en plant een van de twee dagen in. Wij krijgen akkoord en sturen u hier een bevestiging van.
Dit gebeurt uitsluitend via het formulier op deze pagina, omdat hiervoor logs worden gemaakt voor kwaliteitsdoeleinden. Tevens werkt dit het snelst en worden fouten/ miscommunicatie voorkomen.
Adresgegevens wijzigen
Oei, je hebt per ongeluk het verkeerde huisnummer of straatnaam ingevuld? Foutje kan wel eens gebeuren. Vul het contactformulier op deze pagina zo volledig mogelijk in, dan kunnen wij dit snel verwerken. Weet u al welke vervoerder het is? Neem dan ook rechtstreeks met hun contact op.
Let wel op, wanneer jouw bestelling al is doorgezet en onderweg is, en je komt er dan achter dat de adresgegevens incorrect zijn? kunnen wij (vaak) jammer genoeg niets meer doen, om deze verkeerde levering te stoppen en te draaien naar het goede adres. Wij kunnen namelijk niet rechtstreeks contact opnemen met de chauffeur van onze externe transport partners. Dit moet altijd via een tussen persoon (planner).
Levering mislukt/ komt retour
Het artikel komt retour naar ons of het magazijn, wat nu? Wij zullen dan een bericht sturen om de adresgegevens aan te passen of dit is al gedaan.
Wij versturen de zending pas opnieuw wanneer we het artikel terug hebben ontvangen. Het komt namelijk soms voor dat de transporteur of pakketdienst zelf erachter komt dat de adresgegevens verkeerd zijn, de levering wordt dan door hen aangepast.
Eventuele extra kosten
In sommige gevallen rekent een transporteur extra kosten. Hun chauffeurs en bezorg bussen hebben voor u gereden en dat kost helaas geld. Dit moet nu voor een 2e keer gebeuren. Als zij hier iets voor rekenen, moeten wij deze kosten helaas aan u doorberekenen. Wij berekenen de extra verzendkosten, de overige kosten zoals, planning, administratie, handeling en alle andere dingen die nu dubbel zijn, worden minimaal doorbelast of zijn heel soms gratis.
Administratie:
Is je order al wel verwerkt, maar nog niet klaargezet/ verwerkt in het magazijn, dan brengen wij een hele kleine bijdragen in rekening. Wat wordt hiervoor gedaan?
Uw aanvraag beoordelen en verwerken in de administratie. Bellen, mailen naar het magazijn en informeren of het product al wel/ niet gepicked is. Aangeven dat er een wijziging is en dat deze details zsm worden doorgestuurd. Data aanpassen in het systeem van het magazijn en van onze transportpartner. Nieuwe pakbonnen aanmaken voor beide partijen en eventuele voorraad wijzigingen doorvoeren. Een behoorlijke grote klus omdat wij per direct alle partijen moeten inlichten. Zoals aangegeven bieden wij dit doorgaans gratis aan, als we optijd zijn. Als dit niet kan, zullen wij de kosten die hieronder staan, in rekening brengen. Dit dekt maar een klein gedeelte van de daadwerkelijke kosten.
- + € 3,95 bij postpakketten.
- + € 7,50 bij groot transport.
Handeling:
Is je order al wel klaargezet door het magazijn, maar nog niet geplaatst in de vrachtauto voor verzending. Dan betaal je in ieder geval de administratie kosten + handeling.
Handelingskosten zijn 10% van je order waarde, met een max van € 15,-. Dit dekt maar een klein gedeelte van de daadwerkelijke kosten.
- Handelingskosten
-
+ € 3,95 bij Postpakketten.
-
+ 10% met een max van € 15,- bij groot transport.
€ 7,50 + € 15,- = € 22,50 is het maximale wat in rekening gebracht kan worden voor de administratie + handelingskosten. Dit staat los van eventuele extra verzendkosten.
Verantwoordelijkheid om thuis te zijn
Als u iets online besteld en het laat bezorgen, neemt u ook de verantwoordelijkheid om het bestelde product in ontvangst te nemen. Mocht u niet thuis zijn, waardoor het product niet afgegeven kan/ mag worden? dan neemt u het risico dat er extra werk of extra kosten zullen volgen. Ook loopt u de kans dat u zelf het pakket ergens dient af te halen?
Het heel proces moet opnieuw wat erg zonde is en ook kostbaar. Van deze eventuele extra kosten, betaald u de extra verzendkosten en in sommige gevallen een minimale bijdragen in overige kosten.
Onze oprechte excuses dat sommige regels niet prettig zullen zijn. Gezien onze uiterste inspanning en vele werk wat wij verrichten, voordat u uw product ontvangt, willen wij ook graag dat u hierbij uw bijdragen doet. Samen komen we dan verder.