Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Levertijden
De levertijden verschillen per product maar 90% van ons assortiment kunnen wij binnen 3 werkdagen leveren. Maar ook voor 23:30 besteld morgen in huis is ook op een groot deel van ons assortiment mogelijk. Bij elk product zie je de verwachte levertijd. Afgelopen jaar hebben wij in 98% van de gevallen, de aangegeven levertijd gehaald.
Meerdere levertijden bij meer producten
Heeft u meerdere producten besteld, dan is de kans aanwezig dat u van verschillende transporteurs leveringen ontvangt op verschillende dagen. Dit komt omdat het kan zijn dat product A uit magazijn 8 komt in noord Nederland. En product B uit magazijn 4 in zuid Nederland. Op de product pagina lees je de verwachte levertijd van dat product.
Verwachte levertijd
De verwachte levertijd vind je op de product pagina. Deze levertijd geldt pas vanaf de eerste werkdagen na uw bestelling. Als Voorbeeld:
Besteld u donderdag om 12:00 en de levertijd is 3 werkdagen. Dan is vrijdag de eerste werkdag die telt. Maandag de 2e dag en woensdag de 3e dag. Uiterlijk woensdag hoort u bericht te ontvangen van 1 van onze transport partners.
Heeft u haast en u hoort niks, dan graag ons contacten via de pagina: wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Nooit eerder dan de uiterste bezorg datum contacten. Heeft u geduld, wacht dan nog 1 a 2 werkdagen.
Berichtgeving over de levering
U krijgt altijd bericht over uw levering. Dit is per transporteur verschillend. Hieronder vind je per verzendmethode hoe je op de hoogte wordt gesteld over de levering van jouw bestelling. We hebben dit verdeelt in postpakketten en levering grotere goederen.
Echter kan er door omstandigheden soms een vertraging ontstaan. Wanneer dit gebeurd proberen wij u hier direct van op de hoogte te brengen. Het kan zijn dat de transporteur dit doet of wij zelf. Houd uw spamm box en uw voice daarbij ook goed in de gaten.
Postpakketten
Producten met afmetingen en gewicht kleiner dan 100x50x50 cm en 30 KG worden over het algemeen per pakketdienst verzonden. Hiervoor ontvang je per e-mail een track&trace code voor verzending. Wij werken veel samen met de volgende pakketdiensten: PostNL, DHL, DPD en in sommige gevallen UPS.
Levering grotere goederen
Loungesets, tuintafels, zweefparasols, tuinstoelen, tuinbanken en parasolvoeten worden per transporteur verzonden. Wij werken samen met verschillende transporteurs, wel hebben we met de transporteurs dezelfde afspraken:
- • Klant wordt tijdig benaderd omtrent een levering per e-mail, telefoon of sms.
- • Bezorging komt niet goed uit? Klant kan dan zijn bestelling verzetten op een ander moment.
- • Leverdatums kunnen in veel gevallen wel worden ingepland (mits dit mogelijk is i.v.m. drukte)
- • Levertijden aanpassen of als verzoek indienen is niet mogelijk.
Waar blijft mijn bestelling
Is je bestelling niet geleverd binnen het aantal dagen welke vermeld staan op de productpagina? Dan ten eerste onze excuses voor de vertraging. Wij werken 3x zo snel als u alle data per contactformulier goed aanleverd. Dit doet u op de pagina: waar blijft mijn bestellen?
Wanneer contact opnemen
Graag pas informeren in de middag op de uiterste bezorg datum. Als er op de productpagina staat 1-3 werkdagen en u besteld maandag, dan is de eerste werkdag dinsdag, de 2e woensdag en de 3e donderdag. Dit betekend dat u uiterlijk donderdag uw bestelling mag verwachten. Graag willen wij u vragen, om tot donderdagmiddag te wachten om met ons contact op te nemen. Sommige transporteurs nemen pas op de dag van levering contact met u op. LET OP: controleer ook uw spamm mailbox en uw voice mail.
Heeft u daar geen berichten, dan graag contact opnemen op de pagina: waar blijft mijn bestellen?