Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Online tuinmeubelen bestellen
Het online bestellen van tuinmeubelen is zeer eenvoudig. Wij doen ons uiterste best om dit zo leuk en makkelijk mogelijk te maken. Zo kan je gebruik maken van filters, welke helpen om alleen de producten te tonen, welke voldoen aan jouw wensen. De Filter functie, vind je links in de specifieke tuinmeubel categorie en op mobiel, links boven in de knop "filter".
Direct doorklikken naar die vraag die je hebt?
Klik hieronder op de vraag of informatie die je zoekt, waarna je direct bij het antwoord/ informatie uitkomt die je nodig hebt. Staat je vraag/ informatie er niet tussen? Vul dan het contactformulier in onderaan de pagina.
Helemaal onderaan de pagina vindt u een contactformulier KLIK HIER. Mocht uw vraag niet beantwoord zijn via de informatie op deze pagina, dan graag het contact formulier invullen, helemaal onderaan op deze pagina.
Ik heb problemen met bestellen
U ervaart problemen met bestellen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. U kunt het nogmaals proberen, KLIK HIER om de bestelling opnieuw uit te voeren. Werkt dit niet, vul dan het contact formulier in, welke u helemaal onderaan op deze pagina terug vindt.
Bestellen zonder account
In de basis bestel je altijd zonder account. Als u na het afrekenen kiest, JA ik wil een account aanmaken, dan pas zal er voor u een account aangemaakt worden.
Heb ik iets aan een account?
Nee inpricipe niet. Wij hebben uiteraard uw bestelgeschiedenis en die kunt u opvragen bij ons. Alle informatie omtrent uw bestelling zal per mail, sms, of telefoon verlopen. Zo zal u uw track trace code altijd per mail ontvangen, mocht die er zijn voor het type product wat u besteld heeft. Ontvangt u geen track trace per mail, dan zal u altijd gebeld worden door de vervoerder.
Kan ik mijn bestelling volgen binnen mijn account?
Nee dat kunt u niet. Wij delen geen track trace of vervolg proces van uw bestelling in uw account.
Kan ik wijzigingen doorgeven via mijn account?
Wijzigingen kunnen alleen goed doorgegeven worden via onze klantenservice pagina, waar een verwijzing staat naar: bestelgegevens wijzigen. Alleen op die plek, kunt u op een juiste manier wijzigingen doorgeven.
Cadeaubonnen/ kortingscode
Heeft u een kortingscode of cadeaubon, dan kunt u deze in het afrekenproces invoeren. Dit doet u in de "winkelwagen" (stap 1). Daar vindt u links onderin de knop "Pas cadeaubon toe". Voer de cadeaubon in, waarna de korting direct zichtbaar wordt op dezelfde pagina, in je winkelwagen overzicht.
In 7 stappen makkelijk & veilig online bestellen
Het zoeken naar leuke tuinmeubelen, is vaak de grootste klus. Door ons verfijningen in het menu proberen wij je hierin zoveel mogelijk te helpen, zodat je sneller jouw loungeset, tuintafel, tuinstoel of andere tuinmeubel heeft gevonden. Als je dit dan eenmaal heeft, is het tijd om jouw tuinmeubelen te bestellen.
- 1. Klik op in winkelwagen.
2. Klik op: Ga door naar afrekenen.
3. Vul uw e-mail adres in
4. Vul uw afleveradres & factuur gegevens in + klik op volgende
5. Selecteer uw betaalmethode + uw bank.
6. Doorloop betalingsproces.
7. Bedankt voor uw bestellen, wilt u een account aanmaken?
Tuinmeubelen online kopen
Stap 1: Klik op in winkelwagen
Klik op het product wat je graag wilt bestellen. Op de productpagina vindt je de details van het product en een duidelijke koopknop. Klik op koopknop “in winkelwagen”. Vervolgens op:
- - "Ga door naar afrekenen" als je wilt afrekeningen.
- - "Verder winkelen" als je nog meer producten wilt hebben.
Stap 2: Klik op: Ga door naar afrekenen
Hierna ontvangen wij graag uw e-mail adres. Op dit e-mail adres ontvangt u ook uw:
- Factuur.
- Track trace code (als die er is bij dit product).
Stap 3: Vul uw e-mail adres in
Omdat wij het bezorg- en factuuradres moeten weten, moet je jouw gegevens invullen en/of controleren. Tevens vindt je hier ook een overzicht van de producten die je wilt bestellen, + de prijs, verzendkosten en de btw.
Klik vervolgens op “volgende”.
Stap 4: Aflever adresgegevens & factuur adresgegevens
Bestel je zakelijk, klik dan bovenin aan zakelijk in plaats van particulier.
Vul hier uw adresgegevens in. Is het afleveradres anders dan het factuur adres? Vink dan links onder het hokje uit: factuur- en verzendadres zijn hetzelfde.
Klik vervolgens op "Volgende"
Stap 5: betaalmethode selecteren + laatste controle
Selecteer uw betaalmethode en kies vervolgens uw bank of betaal provider. Op deze pagina kun je nogmaals je bestelling controleren. Bij ons kun je kiezen uit oa.:
- • iDeal
- • Klarna (achteraf betalen)
- • Paypal
- • in 3 keer betalen (gespreid betalen)
- • Spraypay (gespreid betalen)
- • Visa/ Mastercard
Klik vervolgens op “bestelling afrekenen”
Stap 6: Volg de betaal stappen van je betaal methode
Je wordt doorverwezen naar de betaalomgeving van jouw keuze. Doorloop deze stappen en je betaling is voltooid.
Stap 7: Bevestiging van je betaling
Wanneer je de betaling is voltooid, wordt je bedankt voor jouw bestelling. Je ontvangt hierna nog een e-mailbevestiging van ons.