Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Service klacht
U heeft een klacht over een service die wij wel/ niet goed hebben geleverd of 1 van onze partners. Ten eerste onze oprechte excuses voor dit ongemak. Graag horen wij wat deze klacht is, zodat wij kunnen kijken of wij hier iets aan kunnen doen. Als uw klacht gaat over hoe en waar uw bestelling bij u bezorgd is, dan adviseren wij u om eerste deze informatie te lezen: klik hier.
Wij streven er naar om uw klacht op werkdagen binnen 24 uur te behandelen. Dit kan in het hoogseizoen bij grote drukte langer duren. Bijvoorbaat onze oprechte excuses en wij willen u vragen om in deze zomerse periode geduld te hebben. Uit onderzoek blijkt dat onze klantenservice 3x zo snel vragen per contactformulier kan verwerken, dan per telefoon. Tevens kan uw klacht op deze manier beter besproken worden met de betrokken partijen/ personen. Daarom graag het onderstaande formulier invullen: