Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Voorraad
De voorraad van onze tuinmeubelen en tuinmeubel accessoire(s) varieert continu. In het hoogseizoen proberen wij de voorraad zo groot en breed mogelijk aan te bieden, zodat jij de meeste keuze hebt en er ook direct uitgeleverd kan worden. Hierdoor kunnen wij bij sommige producten binnen 12 uur al bezorgen. Dit is niet bij elk product het geval, maar dit staat vaak duidelijk aangegeven bij het product.
90% binnen 3 werkdagen in huis
Ons assortiment is groot, maar zeker 90% van ons assortiment heb je al binnen 3 werkdagen in huis. Zo vindt je bijvoorbeeld ook veel producten met vóór 12:00 of 23:30 besteld de volgende werkdag geleverd.
Product voorraad
Onze voorraad staat op meerdere locaties in verschillende magazijnen. Wij proberen altijd de actuele voorraad online te plaatsen. Jij kunt er dan ook vanuit gaan, als het product te bestellen is, dat de verwachte levertijd die bij het product staat, kloppend is.
Echter soms wilt het zo zijn dat de actuele voorraadlijst niet kloppend is, waarbij er een voorraadverschil is. Mocht dit het geval zijn, dan informeren wij u hier over. Dit gebeurt helaas wel nadat u besteld heeft, omdat wij dit vooraf niet opgemerkt hadden.Je mag dan altijd annuleren, waarbij het geld direct retour wordt geboekt, of je kunt een goed alternatief kiezen welke gelijk is aan jou eerdere order. In sommige gevallen komt het product ook opnieuw weer in voorraad, waar u op kunt wachten. De vragen van hoe en waarom dit heeft kunnen gebeuren, leest u bij het onderwerp: Na aankoop toch uitverkocht? te vinden op deze pagina.
Na aankoop, toch uitverkocht?
U heeft een bericht gekregen dat uw product toch uitverkocht blijkt te zijn, terwijl het product toch echt op voorraad was op het moment van bestellen !? Wij begrijpen dat u hier teleurgesteld/ boos over bent! En wij balen hier ook van, aangezien u teleurgesteld bent.
U heeft waarschijnlijk veel uitzoekwerk gedaan, en nu moet alles weer opnieuw! Ook aan onze kant kost dit heel veel tijd, administratieve en boekhoudige rompslomp en ook (marketing)geld wat nu eigenlijk over de balk gegooid wordt.
Een situatie die oprecht niemand wilt. Daarvoor dan ook onze oprechte excuses voor dit ongemak!
Hoe komt het dat dit dan toch gebeurt?
Dit komt door een verschil in de fysieke voorraad in het externe magazijn en de digitale voorraad die in hun voorraad systeem staat. Wij bieden meer dan 10.000 producten aan, welke uit meer dan 20 verschillende magazijnen geleverd gaan worden. Fysiek wordt er in zo'n magazijn ook fouten gemaakt, welke niet direct goed verwerkt worden in het digitale voorraad systeem, bijvoorbeeld:
- Per ongeluk het verkeerde product, uiteindelijk in de vrachtauto geladen wordt
- Of een partij valt om en het is niet meer bruikbaar voor verkoop.
- Of een goed product komt retour, maar wordt niet niet goed bij de voorraad geboekt.
- Of product A is per ongeluk tussen de dozen van product B gezet.
Er zijn heel veel situaties, waarbij dit dus kan voorkomen. Waarbij de fysieke voorraad die er echt staat, afwijkt van de digitale voorraad. Onze webwinkel roept hierbij de digitale voorraad op, van het externe magazijn. Lees hieronder, waarom het product bij jullie dan nog wel online/ in voorraad staat.
Het product staat nu nog steeds op in voorraad, terwijl jullie zeggen dat het uitverkocht is?
Ons systeem, roept de voorraad op uit het systeem van het externe magazijn. Zolang het externe magazijn deze voorraad fout nog niet heeft aangepast, blijft bij ons de foute voorraad online staan. Dit resulteert dat wij een product “in voorraad” hebben staan, terwijl het in werkelijkheid “uitverkocht” is.
Ik wil dit product toch hebben, wat nu?
Afhankelijk van de voorraad en de situatie kunnen er 4 dingen aangeboden worden:
1. U wacht, want er is aangegeven het product komt over .......... weken/ maanden toch weer in voorraad.
2. U vraagt of er eventueel een alternatief is wat in de buurt komt qua prijs/ kwaliteit en uitstraling.
3. U zoekt zelf een nieuw alternatief in onze webwinkel en het prijsverschil verrekenen wij.
4. U ontvangt uw geld terug: Helaas het product is niet meer verkrijgbaar en een direct alternatief weten wij zo niet.
Product is er niet meer: Als wij aangeven dat het product er helaas niet meer is? Dan kunnen wij NIET meer aan het product komen.
Het spijt ons dan zeer dat dit niet mogelijk is. Het heeft dan geen zin, om dit wel van ons te eisen. Iets wat er niet meer is, kan niet er plotseling wel weer zijn? Soms kan het wel opnieuw geproduceerd worden, waarna het volgend jaar weer komt. Als u dit wenst, geef dit dan alstublieft aan.
Een andere webshop heeft dit product nog wel?
Als een andere tuinmeubelenwinkel dit product nog wel heeft, dan adviseren wij om het daar snel te kopen? Advies is om ze vooraf wel te bellen, met de vraag of hun voorraad 100% juist is. Een gedeelte van onze collectie komt uit een gezamenlijk magazijn. Diverse tuinmeubelen winkels hebben het recht om de voorraad uit dit magazijn te verkopen. Klopt de voorraad in dit magazijn niet, dan zullen concullega's hetzelfde probleem ervaren.
Wij kunnen niet voor u kopen bij een concullega, dit moet u helaas zelf doen. Concullega's willen net als ons een band opbouwen met hun consumenten waaraan ze leveren. In de hoop dat zij prettig geholpen zijn en in de toekomst terug komen. Wij willen graag onze relatie met concullega goedhouden, waardoor wij deze regel respecteren. Onze excuses daarvoor.
Showroom voorraad
Onze showroom is te vinden aan de Amsterdamsestraatweg 7B te Naarden. Midden in 't Gooi, vlak bij Hilversum en "de Naarden Vesting" kun je vanuit de winkel zien liggen. Amsterdam, Utrecht, Amersfoort of Almere zijn slechts +- 15 minuten rijden bij ons vandaan. Breng daarna een bezoek aan de Naarden Vesting en maak er een leuk uitstapje van.
Welke voorraad staat er in de winkel?
Onze tuinmeubelen winkel in Naarden, moet je zien als een toonzaal. Er staat een selectie van ons assortiment, waardoor wij veel materialen, kwaliteit en designs kunnen laten zien en ervaren. Echter niet alles staat er. Komt u voor 1 specifiek model, neem vooraf contact met ons opnemen. Wij kunnen dan aangeven of deze er wel/ niet staat of dat er een vergelijkbaar alternatief getoond wordt. Uiteraard is een bezoek aan onze winkel, altijd de moeite waard. Kijk voor onze openingstijden op: De showroom pagina
Product uitverkocht
Is een product uitverkocht? Dan betekent dit niet altijd dat deze niet meer te bestellen is. Neem dan even contact met ons op, dan kunnen wij kijken of dit product op korte termijn wel weer opnieuw in voorraad komt.
Mocht hij inderdaad helemaal uitverkocht zijn, dan kunnen wij ook helpen met het vinden van een vergelijkbaar alternatief.
Pre order
Bij enkele producten is een pre order mogelijk. Daarbij weten wij dat dit product op korte termijn weer in voorraad gaat komen. U kunt dan alvast een product kopen, waarna het direct opgestuurd wordt, zodra het binnen gekomen is.
Verwacht uitlevering
De verwachte uitlevering wordt in week nummers of datum uitgedrukt. LET OP: dit is een geschatte datum en dus geen absolute datum. Het meer en deel van de tuinmeubelen wordt in Azië geproduceerd, waarna het per zeevracht in een container naar Nederland komt. 98% van de geschatte levertijden zijn juist.
De verwachte levertijd van mijn pre order klopt niet meer!?
Dit komt heel soms voor en onze oprechte excuses. Wij proberen altijd zo snel mogelijk eventuele wijzigingen direct door te geven aan u. Tussen verscheping vanuit Azië en uitladen in Nederland, daar tussenin zitten heel veel kilometers en tijd. In die periode kan er van alles gebeuren, wat vooraf niet te voorspellen is. Helaas hebben wij hier geen direct invloed op. De informatie die wij hebben, die informatie geven wij ook aan u. Mocht er dus tussentijds iets veranderen, hoe vervelend dat ook is, daar kunnen wij geen directe invloed op uitoefenen. Alleen tijd en geduldig wachten is hierbij het antwoord. Hiervoor onze excuses.
Heeft u nog vragen?
Zijn er nog vragen welke niet beantwoord zijn en die u ook niet kunt vinden op onze klantenservice pagina? dan zien wij deze graag tegemoet. Vul hiervoor het onderstaande contact formulier in, zodat wij hier antwoord op kunnen geven.