Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Waar blijft mijn bestelling?
Uit onderzoek blijkt dat wij 3x zo snel kunnen werken, als u uw vraag instuurt via het contactformulier wat u onderaan deze pagina vindt. Zo kunnen wij meer mensen in minder tijd helpen.
Ten eerste onze excuses dat wij je in onzekerheid hebben gebracht, waardoor u de vraag stelt 'waar blijft mijn bestelling?' Om u zo goed & snel mogelijk te helpen vragen wij je om het onderstaande contactformulier in te vullen. Wij kunnen dan makkelijk en snel uw bestelling vinden. Wij antwoorden in 1 - 3 werkdagen en streven ernaar om op werkdagen voor 16:00 u nog dezelfde dag te informeren. Bij grote drukte lukt ons dit niet, onze excuses daarvoor.
Wanneer contact opnemen
Graag pas informeren in de ochtend op de uiterste bezorgdatum. Als er op de productpagina staat 1-3 werkdagen en u besteld maandag, dan is de eerste werkdag dinsdag, woensdag de 2e en donderdag de 3e. Dit betekend dat je uiterlijk donderdag jouw bestelling mag verwachten. Graag willen wij je vragen om tot donderdagochtend te wachten om met ons contact op te nemen. Sommige transporteurs nemen pas op de vooravond tussen 19:00 en 22:00 per e-mail contact met je op. LET OP: controleer ook uw spamm mailbox en voice mail.